Sociale medier fremmer kommunikation

Virkninger af brug for nyheder formål


Lige som tv viste en nation af mennesker, der lyttede til medieindhold i watchers af medieindhold, fremkomsten af sociale medier har skabt en nation af medier skabere af indhold. I henhold til 2011 Pew Research data, næsten 80% af Amerikanske voksne er online, og næsten 60% af dem bruger sociale netværkssider.[41] Flere Amerikanere får deres nyheder via Internettet end fra aviser eller radio, samt tre-fjerdedele, der siger, at de få nyheder fra e-mail eller sociale medier sites opdateringer, ifølge en rapport offentliggjort af CNN.

Skal i bruge en ny hjemmeside?

Undersøgelsen tyder på, at Facebook og Twitter til at lave nyheder på en mere inddragende oplevelse end før, som folk deler nyheder, artikler og kommentere på andres indlæg. Ifølge CNN, at der i 2010 75% af mennesker, der fik deres nyheder fremsendt via e-mail eller sociale medier indlæg, der henviser til, at 37% af de mennesker, der delte en nyhed via Facebook eller Twitter.[42] I Usa, 81% af befolkningen siger, at de ser på nettet for nyheder om vejret, først og fremmest. Nationale nyheder på 73%, 52% for sports-nyheder, og 41% for underholdning eller berømthed nyheder. Baseret på denne undersøgelse, udført for Pew Center, to-tredjedele af prøven ' s online nyheder brugere, der var yngre end 50 år, og 30% var yngre end 30. Undersøgelsen, der er involveret tracking daglige vaner 2,259 voksne på 18 år eller ældre.[43] Tredive-tre procent af unge voksne få nyheder fra sociale netværk. Tredive fire procent set TV-nyheder og 13% læs print eller digitalt indhold.

Nitten procent af Amerikanerne fik nyheder fra Facebook, Google+ eller LinkedIn. Tredive-seks procent af dem, der får nyheder fra sociale netværk fik det i går fra undersøgelsen. Mere end 36% af Twitter-brugere at bruge regnskabet til at følge nyheder organisationer eller journalister. Nitten procent af brugerne siger, at de fik information fra nyheder organisationer for journalister. TV er fortsat mest populære kilde til nyheder, men publikum er aging (kun 34% af de unge).

Af dem, der er yngre end 25, 29% sagde, at de fik ingen nyheder i går enten digitalt eller traditionelle nyheder platforme. Kun 5% under 30 år sagde, at de følge nyheder om politiske personligheder og begivenheder i DC. Kun 14% af respondenterne kunne svare på alle fire spørgsmål om, hvilken part der styrer Hus, nuværende arbejdsløshed, hvad nation, Angela Merkel fører, og som præsidentkandidat favoriserer beskatning af højere indkomst Amerikanere. Facebook og Twitter nu adgangen til nyheder, men ikke erstatning for traditionelle. Halvfjerds procent får sociale medier nyheder fra venner og familie på Facebook.

On page og off page SEO

Sociale medier fremmer kommunikation. 


En Internet-forskning virksomheden, PewResearch Center, hævder, at "mere end halvdelen af internet-brugere (52%) anvender to eller flere af de sociale medier sites målt (Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest) til at kommunikere med deres familie eller venner".[45] For børn, bruger sociale medier websteder kan bidrage til at fremme kreativitet, interaktion og læring. Det kan også hjælpe dem med lektier og klasse arbejde.[46]. Desuden, de sociale medier giver dem til at blive forbundet med deres jævnaldrende, og hjælpe dem til at interagere med hinanden.

Nogle kan få involveret med udvikling af fundraising kampagner og politiske begivenheder. Men det kan påvirke det sociale færdigheder på grund af fraværet af ansigt-til-ansigt kontakt.[47] de Sociale medier kan påvirke mental sundhed blandt teenagere.[48] Teenagere, som bruger Facebook ofte og især, der er modtagelige kan blive mere narcissistiske, antisocial og aggressiv. T

eenagere bliver stærkt påvirket af reklamer, og det påvirker indkøbsvaner. Siden oprettelsen af Facebook i 2004, er det blevet en distraktion, og en måde at spilde tid på for mange brugere.[49] En skolelederen i det Forenede Kongerige kommenteret i 2015, at sociale medier forårsaget mere stress til teenage-børn, end de undersøgelser, med et konstant samspil og overvågning af jævnaldrende, der sluttede den tidligere praksis, hvor det, eleverne gjorde i aften eller i weekenden, var adskilt fra de argumenter og gruppepres i skolen.

White hat og Grey hat SEO

I 2014 undersøgelse, high school studerende aldre 18 og yngre, blev undersøgt i et forsøg på at finde deres præference for at modtage nyheder. Baseret på interviews med 61 teenagere, foretaget fra December 2007 til februar 2011, de fleste af teen deltagerne rapporterede at læse trykte aviser kun "nogle gange" med færre end 10%, der læser dem dagligt. Teenagere i stedet rapporterede at lære om aktuelle begivenheder fra sociale medier websteder såsom Facebook, MySpace, YouTube og blogs.[51] en Anden undersøgelse viste, at social media brugere læse en række nyheder, der er forskellige fra, hvad en avis skribenter har i den trykte presse.[52] ved Hjælp af nanoteknologi som et eksempel, en undersøgelse, der blev gennemført, at[53] studeret tweets fra Twitter og fandt, at 41% af den diskurs om nanoteknologi fokuserer på de negative konsekvenser, hvilket tyder på, at en del af det offentlige kan være beskæftiger sig med, hvordan forskellige former for nanoteknologi anvendes i fremtiden.

Selvom optimistisk-klingende og neutralt klingende tweets var lige så tilbøjelige til at udtrykke sikkerhed eller usikkerhed, pessimistisk tweets var næsten dobbelt så tilbøjelige til at blive vist bestemte for et udfald end usikker. Disse resultater antyder muligheden af en forudfattet negativ opfattelse af mange nyheder artikler, der er forbundet med nanoteknologi. Alternativt kan disse resultater kunne også antyde, at stillinger, der har et mere pessimistisk natur, der er også skrevet med en luft af sikkerhed er mere tilbøjelige til at være delt, eller på anden måde gennemsyrer grupper på Twitter. Lignende bias skal overvejes, når nytten af nye medier er rettet, så potentialet for menneskelig opfattelse, at over understrege en bestemt nyhed er større på trods af den generelle forbedring i rettet potentielle usikkerhed og bias i nyheder end i de traditionelle medier.[54]

På oktober 2, 2013, der er det mest almindelige hashtag i hele Usa var "#governmentshutdown", såvel som dem, der fokuserer på politiske partier, Obama, og sundhedsydelser. De fleste nyheder er kilder, der har Twitter og Facebook, sider, som CNN og New York Times, der giver links til deres online artikler, få en øget læserskare. Derudover, flere college nyheder organisationer og administratorer har en Twitter-sider, som en måde at dele nyheder og oprette forbindelse til studerende.[55] Ifølge Reuters Institute Digital News Report 2013",[56] i USA, blandt dem, der bruger sociale medier til at finde nyheder, 47% af disse personer er under 45 år, og 23% er over 45 år gamle. Men sociale medier som en af de vigtigste nyheder understøtter gateway ' en ikke følge det samme mønster på tværs af lande. For eksempel, i denne rapport, i Brasilien, 60% af de adspurgte sagde, at de sociale medier var en af de fem vigtigste måder at finde nyheder online, 45% i Spanien, 17% i STORBRITANNIEN, 38% i Italien, 14% i Frankrig, 22% i Danmark, 30% i USA og 12% i Japan.[56]. Desuden er der forskelle blandt lande om at kommentere på nyheder i sociale netværk, 38% af de adspurgte i Brasilien, sagde, at de kommenterede på nyheder i sociale netværk i en uge. Disse procenter er 21% i USA og 10% i det forenede KONGERIGE. Forfatterne argumenterede for, at forskelle mellem lande kan være på grund af kultur forskel, snarere end forskellige niveauer af adgang til tekniske værktøjer.

Hvorfor er SEO vigtigt?

Historie og hukommelse effekter

Nyheder, medier og tv-journalistik, har været et centralt element i udformningen af Amerikansk kollektive hukommelse for meget af det tyvende århundrede.[57][58] Ja, da Usa' kolonitiden, nyheder medier har påvirket den kollektive hukommelse og tale om nationale udvikling og traumer. På mange måder, mainstream journalister har fastholdt en autoritativ stemme, som fortællere af den Amerikanske fortid. Deres dokumentarisk stil fortællinger, detaljeret udsætter, og deres positioner i den nuværende lave dem primære kilder til offentlige hukommelse. Specielt medierne, og journalister har formet kollektive hukommelse på næsten alle større national begivenhed – fra dødsfald af sociale og politiske personligheder til udviklingen af politiske forhåbninger. Journalister, der giver udførlige beskrivelser af arrangementer i AMERIKANSK historie og moderne populære kulturelle fornemmelser. Mange Amerikanere lære betydningen af historiske begivenheder og politiske problemer via de medier, som de er præsenteret på populære nyheder stationer.[59] Dog, journalistiske indflydelse er voksende mindre vigtigt, at sociale netværkssider som Facebook, YouTube og Twitter, giver en konstant tilførsel af alternative nyhedskilder for brugere.

Retningslinier fra Google

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Kreative Tips Og Ideer

Professionelle Tips Til At Hjælpe Dig Med Fotografering

Fotografering